söndag 4 juni 2017

Nya ultralopp till förmån för Project Liv

Från och med denna vecka drar äntligen ultrasäsongen igång på allvar och jag får äntligen lämna alla skogsstigar bakom mej för en tid för att i stället ge mej ut i mäktiga och vackra berg. Som jag har längtat!
Precis som förra säsongen vill jag även i år springa till förmån för Project Liv och långtidssjuka barn och deras familjer. 
Nu är det dags för den första insamlingen och du som vill stöda Project Liv kan betala in en valfri summa till konto: FI76 1113 3000 6201 91 
Min första utmaning detta år blir Dolomite Extreme Trail i Italien den 9-11.6 då jag ska avverka en sträcka på 103 kilometer och 8000 höjdmeter. Loppet beräknas ta 28 timmar. Så snälla heja på mej och skänk en slant till Project Liv. Jag springer för alla de barn som inte kan springa.

Vill du läsa mer om Project Liv kan du göra det på deras hemsida.
Stort tack för ditt bidrag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019 - Året då allt hände!

Jag är lite dålig på att blicka tillbaka. Allt för ofta är det full fart framåt som gäller. Denna höst jag har jag dock tvingat mej själv at...